srijeda, 21. rujna 2016.

Pitaju Amerikanca, Nijemca…

screen-22.25.4828.04.2016-15-26


.
Pitaju Amerikanca, Nijemca i Bosanca koliko im treba vremena rada da bi kupili najnoviji Mercedes.
– Ja ga mogu kupiti za mjesec dana. – kaže Amerikanac.
– Ja ga mogu kupiti za dvadeset dana. – kaže Nijemac.
– Ja moram nazvati svoju Fatu, kod nje su financije i ona mi to jedino može reći. – kaže Bosanac.
– Halo Fato, koliko nam je potrebno vremena da kupimo Mercedes?
– A joj Mujo, nazovi me za pet minuta da izračunam i da vidim kakva je situacija.
Poslije pet minuta…

– Je li Fato, jesi li izračunala?
– Jesam. E ovako, potrebno nam je šest mjeseci da kupimo Mercedes.
– Šta? Kako šest mjeseci? Zašto tako puno vremena?
– Smiri se dragi, nisam ja kriva, pa ti znaš da je Mercedes velika tvornica, da ima puno zaposlenih radnika… Nije to baš tako lako.

Nema komentara:

Objavi komentar