ponedjeljak, 28. studenoga 2016.

Došao seljak kod doktora

screen-22.25.4828.04.2016-15-26




Došao seljak kod doktora i čeka na red. Prođe čitav dan u čekanju, izađe doktor i kaže:
– To bi bilo sve za danas, imam važan sastanak, svi vi koji čekate, dođite sutra.
Seljak će na to:
– Čekaj malo, šta da radim sa ovolikim pečenjem?
Doktor mu namigne i kaže:
– Vi sa pečenjem sačekajte još malo, a svi ostali kući.
Odoše svi, doktor prozove seljaka i pita:
– Gde je pečenje?
– Doktore, strašno me peče kad pišam…

1 komentar:

  1. Ja sam boris stanovnik/državljanin Republike Rus. Imam 42 godine, poduzetnik/poslovni čovjek. Jednom sam imao poteškoća u financiranju svog projekta/posla, ako ne i svog dobrog prijatelja koji me je upoznao s gospodinom Pedro -om kako bih dobio zajam u vrijednosti od 250 000 USD od njegove tvrtke. Kad sam ih kontaktirao, trebalo mi je samo pet radnih dana kako bih obavio postupak zajma i prebačen na svoj račun. Čak i s lošom kreditnom poviješću, oni vam i dalje nude svoju uslugu. Oni također nude sve vrste zajmova poput poslovnih zajmova, kućnih zajmova, osobnih zajmova, zajmova za automobile. Ne znam kako im zahvaliti na onome što su učinili za mene, ali Bog će ih nagraditi prema njegovom bogatstvu u slavi. Ako vam je potrebna hitna financijska pomoć, kontaktirajte ih danas putem e -maila pedroloanss@gmail.com

    OdgovoriIzbriši