petak, 4. studenoga 2016.

BIO JE MNOGO STARIJI OD MENE, JA IMALA 19 GODINA LUDA ZA NJIM. SPAVALI SMO PAR

l2




Bio je mnogo stariji od mene, ja imala 19 godina luda za njim. Spavali smo par puta i ostala sam trudna. Kada su moji saznali, ponajprije mama, a onda i tata istjerali su me iz stana i rekli da se ni mrtva ne vraćam. Nisam imala kuda,

otišla sam kod druga, pomislila da će me on primiti da budem kod njega,a kada sam mu ispričala, rekao mi je da se spremim i da idemo kod mojih roditelja da kaže da je on otac djeteta koje nosim u stomaku. Pomislila sam da ludim, a dok sam došla k sebi već smo bili kod mojih. IZVINJAVAO SE JER JE TAKO ISPALO I NA KRAJU TRAŽIO MOJU RUKU OD NJIH… DA ME OŽENI. Naravno pristali su, na kraju sam i ja pristala, istina nikada ga nisam gledala tim očima, uvijek je bio samo prijatelji i dobra drug, ali nisam bila u situaciji da biram, NA SREĆU.



Evo 7 godina smo u braku, niko osim njega i mene ne zna da naš sin nije njegov.Iskreno dijete koje sam rodila nakon svega nije boljeg oca moglo ni da zamisli. Čudno je to kako je mala granica od sreće do tuge i obratno. ŠTA DA SE NIJE POJAVIO? Bila bih samohrana majka, živjela ka kopiletom, kako bi ga zvali u malom stanu i ko zna čime bavila da ga prehranim, ovako… mogu samo da kažem Bože hvala ti!

Nema komentara:

Objavi komentar