četvrtak, 3. studenoga 2016.

Prije 20 godina sam se preselila u Njemacku ,i tu sam zapocela novi zivot .Kod kuce sam bila silovana ,i to dijete sam rodila,jer bi bila







Prije 20 godina sam se preselila u Njemacku ,i tu sam zapocela novi zivot .Kod kuce sam bila silovana ,i to dijete sam rodila,jer bi bila bruka reci da mi se desilo to sto mi se desilo.To dijete moje nikada posle odlaska ,nijesam vidjela ,ni cula ,nista nijesam znala o njemu.Prije godinu dana sam saznala da su mu dali ime Jovan i da mu je nadimak Dzo ,(po svome ocu).Od tada ne mogu da spavam ,i samo o njemu razmisljam.Tako da Dzo sine ako ovo citas,voljela bih da stupimo u kontakt cak i ovako ,jer tvoj otac to ne dozvoljava.Greske iz proslosti ne mogu popraviti,ali bih voljela da te upoznam.

Nema komentara:

Objavi komentar