nedjelja, 4. prosinca 2016.

Imam 15 godina i tata je istjerao mene i mamu. I ostale smo da živimo kao...






Imam 15 godina i tata je istjerao mene i mamu. I ostale smo da živimo kao podstanari, tačnije preživljavamo, same, nez para, bez ičega. Mama je danima pokušavala pronaći posao, ali nije uspjela, međutim nakon svega, malo mi je postalo čudno da je svaki dan imala para da mi da u školu, a nigdje nije radila. Jedan dan dok se ona kupala zazvonio joj mobitel, javila sam se i neki muškarac je rekao da kažem mami da ga hitno pozove. Kada je izašla iz kupatila pozvala ga i kroz razgovor sam shvatila da se moja mama prodaje muškarcima, da spava sa njima za novac. Nisam bila ljuta na nju, više mi je bilo neugodno jer to je radila kako bi meni obazbijedila što bolje uslove.


Tada smo otvoreno počele da razgovaramo i ona mi je sve priznala, a tada sam je upitala da i ja radim sa njom, da olakšamo sebi život. Bukvalno sam je molila, a ona mi je tada rekla da mogu, ali isključivo i samo u njenom prisustvu i to samo oralni odnos da mogu pružati. Tako je bilo nekih mjesec dana, evo već 6 mjeseci dajem punu uslugu. Imamo neke zajedničke, a i posebne klijente. Prije dva mjeseca smo se preselile u jedan veliki stan u centru grada i slobodno mogu reći da smo zajedničkim snagama se izvukle iz bijede. Možda nije način na koji čovjek treba biti ponosan, ali imamo para, stan, odjeću, hranu i na kraju nije ni bitno na koji način se novac zaradi, bitno je da ga ima. Uglavnom nismo nikome ništa ukrale, niti je neko zaplakao zbog nas, čak šta više širimo ljubav i sreću, a i mi smo sretna 🙂

Nema komentara:

Objavi komentar