četvrtak, 26. svibnja 2016.

FENOMENALNE KOCKE, KOJE CE VAS ODUSEVITI




.
Sastojci
KORE
2 jaja
80 g masti
150 g šećera
2 ili 3 žlice kakao
malo sode bikarbone
5 žlica mlijeka
300 g brašna
FIL
1 1/2 l mlijeka
6 žlica šećera
3 pudinga od vanilije
3 žlice brašna (ili gustina)*
250 g margarina
DODATAK
500 g petit keksa
ZA GLAZURU *
100 g čokolade
3 žlice šećera
3 žlice vode
8 dag margarina (ili maslaca).


Priprema
1.
Umutiti jaja sa šećerom, dodati otopljenu mast, mlijeko, a nakraju brašno pomješano s praškom i kakaom.Umjesiti glatko tijesto, možda će vam trebati još malo više brašna.*
2.
Podjeliti na tri djela pa peći na izvrnutoj strani tepsije (lim od pećnice ! ).
3.
Pudinge skupa s brašnom ( ja koristim gustin) skuhati u mlijeku.U ohlađeno dodati izrađen margarin.*
4.
Slagati: kora-krema-petit keks-krema-kora-krema-keksi-krema-kora.
5.
Na kolač staviti čokoladnu glazuru.
6.
Kolač ostaviti par sati u hladnjaku pa tek onda rezati dok kore i petit malo omekšaju.*
7.
još jedna slika
prvi pokušaj Božić 2009
Posluživanje
Sastojke sam prepisala, a način pripreme sam malo proširila (napisala sam onako kako ja pravim).
Ja petit keks samo lagano poprskam mlijekom onako složen na kremu.Sve ovisi kakav vam je petit, u orginalu ispod recepta u komentarima je pisalo da ne treba, a vi prema svom iskustvu 🙂
Polja označena * moj su dodatak orginalu.

Nema komentara:

Objavi komentar