petak, 27. svibnja 2016.

Nakon dugo vre­mena bez muska ‚poku­pio me je tip i odvukao…

ispovijest



Nakon dugo vre­mena bez muska ‚poku­pio me je tip i odvukao u stan,.Ja sam bila vec u nekom polu leze­cem polozaju pa mic po mic on pored mene.Poceo me lju­bit i ruku zavlacit malo gore malo dole.Ja sta cu vidim kuda to vodi skinem mu majicu i raskop­cam mu hlace.Onda je on skinuo sve sam,pa se podi­gao i poceo ski­dat i mene.Zatvorila sam oci i prvo sto sam osjetila je nje­gov jezik na mom klitorisu.Vec sam bila zab­o­rav­ila kako je to jebeno dobar osjecaj.Decko zna da lize.Tad sam se izgu­bila totalno.Onda se lagano podi­gao gore stavio ruku pod moja ledja i u sekundi mene podi­gao u vislji polozaj.Kako sam digla glavu pogledala sam u nje­gov kurac i prepala sam se.Tako nesto jos vid­jela nisam.Vec me bilo strah kako ce to proci pa sam mu rekla da krene polako.Malo po malo ga je gurao u moju macu,dublje i dublje dok ga nije stavio do kraja.Zabila sam mu nokte u ledja pri tome.Nadvio je se nad mene i bio je pazljiv da me ne boli.Par min­uta kasnije,posto smo oboje bez sexa dugo,svrsili smo.Poceli smo dalje pricati,smijali se oko nekih gluposti.U jed­nom trenu kako je sje­dio ja sam se digla i uzela nje­gov kurac u ruku i pocela ga masirati.Pa sam se sag­nula i jezikom presla preko njega.Po nje­govom uzdahu vid­jela sam da uziva.Pocela sam mu pusit polako i jezikom prelazit preko jaja.Vidjela sam da preokrece ocima.Odgovaralo mu.To sam ponovila par puta i onda sam se podigla sjela na njega.Malo je zabo­lilo od te velicine ali brzo je proslo.Prvo sam se lagano nji­hala na nje­govom kurcu a onda sam ga pocela “jahati”.Pri svakom pokretu osje­cala sam da cu svr­sit pa bi stala na sekundu jer sam bas zel­jela da traje i da ga duze osjetim.Onda je on mene obo­rio nazad na kauc i poceo sve grublje jebat.Prvo od gore..pa onda sa strane i na kraju straga.Ne mogu opisat kako je bilo bolje samo znam da je bilo jebeno dobro.Onda me u jed­nom trenu uhva­tio za kosu i poceo nabijat.Odlican je taj osje­caj dok ulazi u mene.Tad smo ponovo skupa oboje svrsili.Samo je pao na mene onak mokar.Znoj nasih tijela se pomijesao.I onda kraj.Tusiranje na brz­inu i poljubac za sre­tan put.Otisao je svo­jim putem.Brojeve nismo razmi­je­nili a moj Lovoo pro­fil sam izbrisala.Necemo se trazit ovak je puno bolje bilo.Sad na spavanje,sutra je dug dan.

Nema komentara:

Objavi komentar