nedjelja, 18. rujna 2016.

Bio sam sa curom 1 godinu i 5 mjeseci . ispocetka je sve bilo milina ali nakon nekih 9 ,10 mijeseci poceli su problemi





Bio sam sa curom 1 godinu i 5 mjeseci . ispocetka je sve bilo milina ali nakon nekih 9 ,10 mijeseci poceli su problemi , neki svadje gluposti, lazi i znate kako to sve ide od muhe se napravi medjed. uglavnom zadnjoh mjesec dana sam osjetio nezz ni ja kako ali sam osjetio da nesto nije u redu sa mojom djevojkom i poslao sam joj porukuku koja je zvucala ovoako : Bebo mala sta radis ? mozes li mi reci da li te nesto muci , imas li nekih problema mozda kuci ili nesto drugo jer osjecam da nesto nije u redu molim te mi reci <3 :* .. nije mi nista odg 3 sata i onda me je zovnula na fb dosao sam i rekla mi je da postoi nesto ali nezna kako dami to kaze , ja sma rekao da mi slobodno kaze o cemu se radi i da cemo nesto smisliti sta god bilo u pitanju. i ona mi je rekla….. da se je pojevio neki drugi decko u njenom zivotu i da su joj se osjecanja pomijesala sto je meni bilo jako cudno jer nisam mogao da vjerujem da se osjecanj mogu promijeniti a samnom je toliko vremena , i onda mi je rekla da se radi o momku skojim je bila prije 2 godine nekih par dana da su bili zajedno i raskinuli, ja sam predlozio da se vidimo istog momenta i oci u oci razgovarmo o tome i ona ispocetka to nije zeljela ali na kraju sam je uspio nagovoriti, u glavno otisao sam sa autom po nju , pokupio je i poceli razgovarati, rekla mi je da da ni ona sama nije svijesna kako joj se to dogadja i da je zbunjena i da zeli istinski prekid veze ja sam odobrio i pozelio srecu iskrenu od srca <3 ispao sam fer i korektan,, a ona je samo dok je izlazila rekla hvala bez i jednog pogleda ili okreta prema meni i samo je otisla…………AKO zelite napisite nesto u komentare.

Nema komentara:

Objavi komentar