četvrtak, 1. rujna 2016.

Moja majka mi sistematski uništava život, tako što me omalovažava…

Majka mi sistematski unistava-Cover



.
Majka mi sistematski uništava život. Dobijem 9 na najtežem ispitu u godini, a ona “pa tako ti je kad ne učiš, da si učio dobio bi 10”. Pred drugima mi je zlato moje sunce moje, hoće da me grli i ljubi, iako imam 23 godine. Nemam položeno, i neće da ga plati, kaže nema para, a kada treba da idemo negde autom govori mi “sedi pozadi i pravi se da te nešto boli da se ne sramotimo”.
Pre par nedelja ja išao da pomognem ujaku, zida pomoćnu zgradu, i okupi se cela muška strana porodice, 3 ujaka, 2 teče, i ona meni dobacuje sa 20 metara “sine priđi pomozi odmeni”, iako sam ja prljav do ušiju i najvredniji, jer me, hvala Bogu, ujaci i tetkovi ne štede. Primera je bezbroj, osećam da upadam u depresiju. Prekinucu apsolutno svaki kontakt sa njom kad završim faks i stanem na svoje noge.

Nema komentara:

Objavi komentar