četvrtak, 27. listopada 2016.

Odrastala sam u domu bez roditelja. Bila sam uzorno dete do 13te god. Tad sam počela






.
Odrastala sam u domu bez roditelja. Bila sam uzorno dete do 13te god. Tad sam počela da izlazim, pijem, pušim cigarete, a kasnije i koristim narkotike. Tada su me izbacivali iz doma prebacivali u drugi. Haos jednom rečju. Tako sam živela do 18te godine, a onda sam po zakonu prepuštena sama sebi. 2 godine sam živela po ulici, vukla se sa beskućnicima i onda odlučila da promenim svoj život. Našla posao u magacinu staklenih flaša, našla mali stančić, renovirala ga kroz nekoliko meseci rada, našla finog obrazovanog dečka, preko njega počela da se družim sa elitom. Zaprosio me je posle 3 godine veze. Sada sam trudna i čekamo devojčicu. Zato ne očajavajte, ne odustajte, borite se! Kao što vidite, sve se može kad se hoće!.

Nema komentara:

Objavi komentar