utorak, 25. listopada 2016.

” DOK SAM BILA U BOLNICI ČEKALA SAM POZIV ILI POSJETU SAMO JEDNE OSOBE, A IZENADILA ME POTPUNO DRUGA SITUACIJA”

o-2-580x381




.
Iznenada sam saznala da moram na operaciju tumora koji mi se pojavio na mokračnoj bešiki. Bila sam u to vrijeme u vezi sa dugogodišnjim momkom.
Pošto se to sve odigralo jako brzo, ja sam bila smještena u bolnici u samo par sati i čekala se potvrda kada ću biti operisana.



Poslala sam mu odma poruku da sam u bolnici i šta se desilo, on je odgovorio samo da budem jaka.
Prošla su dva dana a on se nije pojavio u posjeti, poslao bi samo 2 poruke dnevno i pitao kako sam. Od prijateljica sam čula da ga viđaju u gradu.
Plakala sam ko malo dijete isto kao da sam željela da mi operacija ne uspije jer nisam vidjela nikakvu radost. Međutim, med.sestra mi je rekla da imam posjetu i na vratima
sam ugledala momka koji me juri još od kad smo bili djeca, prelijep i prefin momak koje mnoge cure ganjaju, ali jednostavno nikad mu nisam pružila priliku ni sama ne znam zašto?!
Tako sam u bolnici provela još par dana poslije operacije a on je svaki dan dolazio i pravio mi društvo. Operacija je super prošla potpuno sam ozdravila i našla ljubav svog života.

Nema komentara:

Objavi komentar