petak, 14. listopada 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Svako ima svoje leto, moje leto se zove “dva pe*isa”





.
Svako ima svoje leto, moje leto se zove “dva pe*isa” ovog leta u Sutomore, letovala sam sa svojim dečkom. Kad smo se sunčali na plaži ja sam zagledala jednog momka koji je imao obdaren. Prvi pomisao “kako bi bilo da se je*em sa njim, a da mi veza ne pukne?”, nastavila sam da gledam njegovo medjunožje, on je to primetio. Kad am otišla sa dečkom da plivam on je došao da nas upozna. Bila sam sva začuđena, ali mi je bilo jako drao. Sprijateljili smo se ja sam pucala od sreće. Uveče izašli smo svi zajedno u jednom čuvenom kaficu, veče u kaficu završilo se super. Nakon upoznavanja i dugog razgovora završili smo u našem stanu. To veče imali smo trojku. Znala sam da bi moj dečko voleo da me je*e a da on gleda. Je*ali su me i pu*ila sam oba ku*ca, davila sam se u njima. Prskali su me po faci kao najveću dro*u, Mladen me grubo je*ao u du*e ok sam dečku pu*ila ku*ac. Kad se se*s konačno završio dogovorili smo se da se po*ebemo sledeće godine opet, do tad da nabavi jednog druga da probamo nešto jače.

Nema komentara:

Objavi komentar