srijeda, 12. listopada 2016.

ŠETAO SAM GRADOM I NAIŠAO NA STARICU KOJA JE NOSILA LIST PAPIRA NA KOME JE PISALO POMOZITE MI!!!

p-21



.
Šetao sam gradom i naišao na staricu koja je nosila list papira na kome je pisalo POMOZITE MI!!! GLADNA SAM… Svi su se odmicali od nje, u širokom luku je obilazili, ali ja sam prišao i pitao je šta želi da jede. A ona onako iznemogla i tužna reče BILO ŠTA SAMO DA JEDEM…

Uzeo sam je pod ruku i odveo do jednog mini restorana. Dok je ona jela ja sam otišao do markete i nakupovao joj još namirnica da joj može biti barem 10 dana. Kada sam se vratio nije mogla da vjeruje. Zagrlila me, zahvalila i tu smo se rastali. Od tada je prošlo više od dva mjeseca i strašno mi je teško jer je nisam pitao odakle je, gdje živi da joj mogu ponekada odnijeti neki paket.

Nema komentara:

Objavi komentar