ponedjeljak, 3. listopada 2016.

TATA I MAMA SU SE RAZVELI PRE TAČNO 10 GODINA. BILI SMO MALI PA SAM RAZVOD NA NAS NIJE OSTAVIO VELIKE TRAGOVE

r-3




.
Imam 19 godina, brat 15. Tata i mama su se razveli pre tačno 10 godina. Bili smo mali pa sam razvod na nas nije ostavio velike tragove. Tata se nedugo posle toga oženio, pa je dobio jedno dete, pa par godina kasnije i drugo za koje smo saznali samo kad se rodilo. Bili smo u finim odnosima, i samo od jednom sve je prestalo. Tome ima već 4-5 godina. Mama je uvek bila tu, uvek se više trudila i jedino se ona žrtvovala za nas, da nas izvede na pravi put. Uvek je govorila da ne želi nekog novog muškarca pored sebe jer smo brat i ja njen svet.
E sad! Pre možda nedelju dana sam počela da sumnjam da se nešto menja u njenom životu, videla sam sasvim slučajno neke poruke pa sam ušla na njen facebook profil kad tamo stvarno, dopisivanje sa tatom mog i bratovog školskog druga. Ne znam šta da mislim, ulazila sam juče na njen face ali obrisala je sve poruke valjda je posumnjala da sam je provalila. U kući glumim detektiva. Ne želim da se sa mamom desi nešto slično kao sa tatom. Deca su na prvom mestu!

Nema komentara:

Objavi komentar